fredag 25 maj 2012

Veckan gick i raketfart..ungar hit ungar dit och jobb...jobb... vad vore ett liv på slottet...urtrist..ja du vet och när man väl ska komma fram till helgen, ska man sakta ner..inte då..vi satsar allt och drar.
Hela familjen ska om en stund packa in sig i bilen och åka hem till syrran och träffa Lina pyret Erik med flera..hoppas pyret håller sig vaken tills vi kommer, jag ska iallafall få agera pyrethållare och jag släpper honom inte ur min åsyn=) tänk jag ska få hålla en bebis...kanske blir sugen på en liten..Micke ska vi? han skulle nog dra om jag sa så=)
Nu väntar en resa i strålande sol tur att vi ac..O och framförallt T har frågat allt möjligt om pyret..fast i O värld heter han p:et..T har blivit lovad att få hålla honom under stäng övervakan av mig och Lina
Jag önskar er alla en trevlig helg..sol ska vi ha i massor och lina och jag ska ut och gå..magen ska väck som Lina skrev i sms:et=)
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Vi väntar och längtar..pyret sover just nu så han kommer att vara klarvaken:) du kommer få vara mamma på heltid hela natten..så kan jag sova ut...
kramizar