tisdag 15 maj 2012

Stress...

Stressad mamma har knappt tid att sitta ner allt har snurrat på både hemma och på jobbet...jag har fått sitta i bilen mest hela veckan när jag inte är på jobbet...och så kommer man hem och får sätta full fart med ungarna..trädgården, och livet.
T har fullt upp och läxläsningen...jodå vi tränar läsning, och stavning, samt räkning och hon kämpar på riktigt bra, min lilla tös, jag får påminna henne att hon ska göra något annat ibland= envis unge kan hon ha fått det av sin mor?...givetvis=)
För det man inte kan det provar man...Micke brukar garva åt mig men man måste ju pröva..eller?
Nu väntar sängen och sen tidig uppstigning och sen ledig dag..frissan inbokad..just det stress...ska man inte bara lägga sig ner och vila på sin lediga dag?..jorå jag kommer hem efter halv två och då stänger jag av mobilen..drar ur telefonen och lägger mig i mitt tomma tysta hus och återhämtar mig.. så stör inte då snälla.
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Nej fy så får det inte vara..jag tycker lite synd om dig..hoppas du får varva ner lite..kramiz