måndag 7 maj 2012

Ledig dag betyder att jag flänger runt och gör markservicen..handlar..lämnar ungarna..åker på tandläkarbesök..och när man sen kommit hem så deckar man i soffan..inte? nej då här sätter man igång och städar..måttligt roligt men ungarna är ju inte närvarande och jag kände att det var dax...

Så nu har man hämtat ungarna..givetvis på olika platser och lämpade av T hos gymnastiken och hämtade henne där en timme senare...stress...jodå...småbarnslivet är stressigt..jobba heltid + mitt privatliv...

När man sen lägger till den lustigheten att man en kväll kom på sig själv med att på fullaste allvar sitta och drömma hur det skulle vara med en ny liten bebisluktande...mysbebis jodå moderskänslorna gjorde sig påminda...sååå gulligt..jo jag vet att det kommer av att Lina snart ska föda...Micke gav mig en förfärad, föundrad blick när jag sa vad jag tänkte..och jag sa va i helvete kom det tokidén ifrån 40 år och sladdbebis..näähää kondom på..och sexvägra...Micke höll med fullständigt...

Fast det sista får jag släppa lite på men det får vi prata tyst om...det passar sig inte...sladdbebisar däremot håller vi helt tyst om.
Nu väntar ett gäng arbetsdagar på mig så tidig säng och tidig morgon Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Ha ha.. det var det värsta...Micke höll väl på att skita på sig eller...men håll ihop benen så ska du se att det går över..jag boll...pah snarare planket då..bred och opasserbar:)
Kramizar och krama T&O från mig

FLAK sa...

Sitt ner så minskar risken...nu var jag lite fyndig va=)
Fan Micke måste blivit spak...
Hoppas inte du spöar skiter ur mig=)
Må gott...