onsdag 7 mars 2012

Va!

Plötsligt är det kallt ute och man får skrapa rutorna...det satt stenhårt när jag skulle iväg imorse och har man två ungar som otåligt väntar på att åka, som man förövrigt kämpat på kläderna på så är det tålamodsprövande.
Meen det fixade sig och solen började värma vid elvatiden och vid tolv satt jag ute på min rast och njöt, och på hemvägen var det sol och värme..för att vid åttatiden bli kallt igen....har lagt ett skydd över vindrutan så jag slipper skrapa den imorgon.
Nu sover alla utom Micke och jag och jag ska strax lägga mig men innan dess ska jag bara ta och spana runt lite på bloggarna.
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det snöat lite men inget som la sig men man blir allt lite missnöjd för snö är inget man vill ha.
Hoppas allt är bra och vi mår utmärkt. Kram från mig &Tomas

FLAK sa...

vi har också haft snö idag och kallt...jädrar vilken otur men det blev varmt under dagen.
Ett sms förgyller dagen...=)
Må gott och kram till familjen!

Marie´s sa...

Vi kommer fram vid sextiden..ca
hoppas grillen är startad=)
Jonas hälsar...