söndag 4 mars 2012

Seeent=)

Visst det är min jobbhelg men ibland får man stanna uppe och ikväll har vi haft besök så dom åkte hem vid halv tolv..lustigt men jag är inte så förskräckligt trött fast jag vet att jag ska upp...halv sex..men man måste lida lite..
Sååå hur har då livet lekt med oss på sistone..bolgglivet ligger nere som ni säkert märker så då sköter man sina kontakter via sms.
Lina skrev att allt var ok efter kontrollen, och  hon jobbar en månad till, Marie jobbar och sliter och jag gör det samma, jobbar alltså för gravid är jag inte, har gjort mitt på den fronten..ingen sladdis=)
Sudd skrev att hon och M skulle till Malmö i helgen..
Så mina vänner jag har inte mer och berätta och det sista jag vill är att sitta vid datorn när solen skiner så mitt bloggande blir lidande.
Men allt är bra med oss och barnen och Micke var på besök hos hans föräldrar idag..och jag jobbade, sånt är livet.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Din nattsuddare men jag vet att du vaknar direkt när klockan ringer, det har du gjort sen du var liten.
Hoppas ni också har sol vi har strålande sol och Tomas och jag har städat trädgården och sen satt vi solen och drack kaffe...och glass! lyx!=)
Kram från oss och trevlig söndag