lördag 27 september 2014

Stunden

Lillen ligger redan i sängen och lillgumman borstar tänderna efter badet, hon har blivit stor inget mamma torka mig ,inget mamma! gör det utan jag klarar det själv...men jag tar allt tillfällena i akt och fångar stunden för borsta håret, smörja fötterna och fixa fotmassage sånt gillas av bägge.
Man kan kalla det för mammatid men det är ju faktiskt både och, lillgubben har ju också blivit stor klarar sig själv..enligt honom själv då för syrran gör ju det..han ser upp till sin syster.
Vad bjuder kvällen på? absolut ingenting för ikväll ska gubben och jag inte åka någonstans utan bara vara hemma, har vi tur så somnar ungarna och vi får ha soffan för oss själva..kanske även sängen..en av fördelarna med lite större ungar fast lillen kommer nog framåt natten..hålla hand sova..ni vet.
Så Micke och jag intar soffläge..modell raklång med gott godis och lite god dricka..god kväll på er.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Gullet jag saknar er och idag är jag ledig så soffliggaren är jag=) puss och krama småttingarna..som blivit så stora gud vad jag saknar dom och dig