lördag 13 september 2014

Skönt

Här sitter man i köket ungarna är vakna och leker på övervåningen och jag planerar dagen för det blir tur till Tingsryd och senare Växjö för lite umgänge med nära och kära.
Idag är det lite mulet, lite tråkigt väder men jag tog tillfället i akt och tog mig i kragen för en promenad för en timme sen och sen lite gott te och som sagt lite funderande över dagen.
Så ser min dag ut nu ropar ungarna så jag får allt upp och titta till dom...syskon och leksaker en källa till krig. Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Hi hi jag sitter här bredvid Linda i soffan och skriver på blogg..känns som man är ungdom..måste använda digitalt för att kunna kommunicera, men vad gör man inte för att glädja en älskling så puss på dig..PS vände mig och pussades på riktigt..DS

LinaPina sa...

Jag skickar en interaktiv kramiz från sara & mig & hångla inte för mycket nu..kolla på film istället & händerna på täcket:) puss