lördag 23 augusti 2014

What up..

Det är det nya uttrycket i familjen just nu ja..enligt O då som sett en film i skolan, T är inte sen att hänga på..what up! tur att dom inte har wassup! oxå tänk vi föräldrar får stå ut med mycket men just nu är huset helt tyst jag har faktiskt rätt goa ungar som sover på morgonen dom brås inte på mig iaf utan måste fått morgonsovargenen från någon annan för jag vaknar ju alltid tidigt precis som idag, men jag tycker fakttiskt det är skönt.
Lugnt och ro och en ostfralla med te och inga ungar bara en och annan traktor, skördetröska som mullrar förbi på vägen.
Vad ska vi hitta på idag då...ja Micke ser vi inte röken av för han och grannen ska till Emmaboda på raceträff med pickisen vi andra mer ickeintresserade kommer att njuta av en ledig dag och åka dit näsan pekar, nu sörplar jag vidare på teét och njuter av solen som inte visar sig alls, visst saknar man det en mulen dag så bad är uteslutet om vi inte åker till Ronneby för den här mamman vill inte frysa...vedspisen är igång nu..det känns som hösten är här i augusti. Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Då passar jag och j på att säga Whats up=)
Vi är på hotellet och ska precis lägga oss..kanske..hi hi kram och hälsa

LinaPina sa...

Jag ringer tillbaka imrn när vi vaknat & nyktrat till lite..skumpa gör benen lite vingliga men ingen maxfylla man e ju mamma:)
kramiz pussisar

FLAK sa...

Helgarbetet är över för oss....nu får man "vila" i typ en dag... men ser fram emot 5:e=) kram