lördag 2 augusti 2014

Första helgen

Första jobbhelgen är på väg...jag borde vara utvilad rödkindad och piggelin och jorå visst har jag fått nya krafter men jobbet gick trögt, många sjuka och många att behandla och telefonsamtal om elände så telefonen hemma har jag inte svarat faktiskt inte svarat när den ringt, jag är trött väldigt trött och ungarna sover sen länge och jag ska strax krypa ner och påbörja sömnen  inför tidig morgon, så ställ inte frågan om semestern varit härlig en gång till snälla fem veckor borde varit ett halvår..ett år..man hinner inte med och allt snurrar på som vanligt från dag ett på jobbet ja fast när du kliver in på jobbet så har du totalkontroll..NOT nu ska jag borsta tänderna krypa ner och sussa zzzzzz på er Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Är du ledig imorgon? skönt..jag har en sån där långvecka..jobbar två ledig två sen bara jobb för att vara ledig på tis/ons nästa vecka suck..puss på dig och ungarna och sov gott. kram