lördag 16 juni 2012

Sista arbetshelgen

Semestern väntar runt hörnet bara en vecka kvar sen är man fri och jag har sökt och fått fem veckor...såå härligt och jag slog på stort och tog allt=) vart jag vi ska resa..inte alls faktiskt utan vi ska..läs jag ska få hem Lina och pyret under semester och jag ska bli reservmamma...fy vad gosigt det ska bli få nosa på en bebis ooooh fy fasen för bebisbajs=)
Nu ska jag bli serverad lite te och frallor av min käre gubbe så nu lägger jag av men glöm inte att sommaren är här..trots att regnet hänger i luften...någon som badat än..inte jag iallafall men bägge ungarna har varit i trots att det var lite kallt. kram

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Har gravida semester..jag har det då inte för pyret håller mig vaken...jag hör av sen om helgen kramiz

FLAK sa...

Jäklar vi har ju semester samtidigt=) jag får önska trevlig semester tillbaka kram