tisdag 5 juni 2012

Hmmm

Gårdagen slutade i soffan....zzz vid klockan halv nio..sov jag som en stock...Micke satt bredvid och såg eländet..jag låg med filt på mig och han väckte mig en timme senare och jag klev upp yrvaken och släpade mig ut på toa...och vidare in i sovrummet där jag slocknade.
Nu har jag faktiskt varit ute på promenad i solen och känner mig definitivt inte trött och Micke och jag ska ha lite kvalitetstid...dock ej horisontalt=) så nu väntar tekannan och en ostfralla på mig och Micke.
Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Ha ha ..men du det är väl jag som ska va trött med lilla pyret som håller låda på natten...kramiz ringer strax ska bara mata pyret..

LinaPina sa...

Vad tyckte du om tältet..det tog över en timma för pappa att sätta upp det:)
Pyret somnade av tristess...ha ha