tisdag 19 juni 2012

God morgon

Pust en lång dag väntar och jag ska ha två vårdplaneringsmöte, och sen väntar pappershögarna och allt ska vara klart innan fem...eller ska och ska man får nog fnatta på lite men som sagt jag har ju inte ens kommit till jobbet än och redan räknar ut hur mycket jobb det blir...lovande start men man tar det med ett leende och rivstartar.
Den stora fördelen är ju att T&O är hemma så jag behöver inte flänga runt dagis & skola, grannen tar hand om dom Tack min ängel!, och vetni..på fredag är det sista arbetsdagen..kan inte låta bli att längta......suck!
men nu full fart och vips iväg .
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Jag är inne på min andra dag..morgon med liten störande pyret som vaknar vid femtiden och håller sin mamma vaken...zzzzzzzz du jag ser längtar fram till nästa vecka! & vi lämpar över pyret till Micke=) han behöver lite stress på semestern...
kramiz