söndag 4 september 2016

Världsligt på litet plan

Där har du oss på landet för när världen snurrar på sitter jag här framför vedspisen och läser tidningen, dricker te och äter fralla med ost. Så stor är min värld för tillfället, men i eftermiddag kommer Sudd, Malin med respektive ja Tea är självklart med och T har tjatat om detta sen hon fick veta detta. Vi får se vad dagen bjuder på men just nu är allt lugnt och skönt och resten av familjen sover sött, mamman är den enda som är vaken som vanligt. Jag har ju blivit en riktig morgonmänniska med åren, tänk när man var ungdom då låg man till klockan 11, 1230 numera får jag vara nöjd om jag sover till 8 men jag brukar ju sova en stund på förmiddagen=) det är så skönt och tvättmaskinen klarar sig ju den stunden alldeles själv. Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Världen är liten och i morgon ska isa & p vara på lekparken med sina pappor...mammorna har ledig tid för träning& café:) kramizar

malinsnyggast sa...

Vi gillar dig med:) puss