tisdag 16 augusti 2016

Sol=)

Vilken underbart väder och jag jobbar kväll så hela förmiddagen kan jag slappa, igår var jag ledig och hade besök ja en snabbvisit men alltid lika trevligt. Ungarna har inte vaknat än men gubben åkte för en halvtimma sen och skulle iväg till gränsen mot Skåne, vardagen snurrar på och helgjobbet väntar ja jag tänker redan på att hela helgen är en enda stor jobbhelg. Jag saknar semestern när man kunde åka iväg samma dag på en aktivitet och alla var lediga men arbetet är också givande när jag är på plats. Nä glada tankar så här på morgonen när teét strax är klart Kram Linda

2 kommentarer:

Suddis sa...

Jag är ledig hela tiden=) Tea är mitt sällskap när inte M är hemma...tur att jag har två M att dela min tid med..Malin kommer i kväll för lite fika & promenix. pussar från oss

malinsnyggast sa...

Tack för en härlig dag & jag kommer att sova gott:) kramisar