måndag 2 maj 2016

Liv och rörelse=)

Huset är fullt av liv..barnstoj...och skatt och jag känner mig lycklig för att inte tala om T som snart kommer hem för hon längtade till hon slutade vid 14 så hon får komma hem till Tea och Pyret.
Dessa två solsken har lyst upp min dag och jag har fått nöjet att passa de små under dagen.
Sudd, Lina är i stan och shoppar=) härligt för då kan dom njuta av livet ett tag utan att släpa barnvagnar och ungar och jag har tre glada ungar i huset..snart fyra när T kommer..hon ska ta hand om småttingarna sa hon...
Min lilla tös har själv blivit stor, nu sitter jag på altanen och njuter i solskenet och ungarna sover sött..en kopp kaffe skadar inte precis. Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Så härligt jag kan just se dig i full fart jagades småttingarna, det finns koppel=)
Stora kramar och pussar!!

LinaPina sa...

Ha ha du klarade det perfekt:) & vi hade en helskön dag med massor av glass & shopping.... puss

Suddis sa...

Tack! för x-tra pengarna..& du är en perfekt x-tra mamma:) tea är i tidningen idag..se min blogg kram