lördag 16 april 2016

God morgon

Min lediga helg har precis börjat och tekoppen står här liksom ett par skivor lantbröd, jag kan egentligen inte önska mer för idag kommer syrran hit och hemma hos sudds föräldrar blir det mys med lilla Tea som jag hade det stora nöjet att träffa i veckan.
Mina egna små glädjestrålar ska över till grannen vad det lider men först ska de små vakna men det dröjer en stund.
Vädret ser så där ut...men jag ska inte klaga för det kunde varit värre, och då jag vet att Sudd och lilla Tea mår bra så får det mig att må bra.
En helg helt i ledighetens tecken så vi får se vad vi hittar på...dagen är som man säger en öppen bok. Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Härligt unna dig en härlig helg och jag kommer att få träffa Tea i slutet av månaden.
Puss på dig älsklingen.

LinaPina sa...

Perrrfekt=)ha det riktigt gott för sara & jag är ute i natt:) lite lagom sent...sen blir det sova hos hemma hos mig för isa..pyret är hos saras...kramizar