onsdag 4 november 2015

Sjuka

Ungarna är sjuka, jag är sjuk, grannens unge är sjuk och är hos hemma hos oss, vi är jätteförkylda helt enkelt.
Usch näsan rinner, och man får en sån där känsla av att får jag inte duscha snart så dör jag men är man dålig orkar man inte riktigt med sånt.
Både T & O är hemma först var det O som blev dålig på i måndags och grannen fick åka och hämta honom när jag sen kommer hem på kvällen igår efter en lång dag med symtom brister den för mig och jag får feber. T blev sjuk i natt och kräktes uscha hela familjen utom gubben som är iväg på jobb kanske just därför han klarar sig men som envis mamma får man släpa sig ur sängen för kolla till ungarna.grannen kommer efeter jobbet och avlöser mig, jag behöver vila
Jag har inte varit förkyld på evigheter men nu fick jag allt på en gång...Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Fy hoppas ni snart blir bättre, jag mådde lite BLÄÄ efter den natten men man lever bara en gång:) men sara & jag hade skitkul på natten hi hi puss & kramiz

Marie´s sa...

Älsklingen usch så tråkigt jag skulle gärna kommit och tagit hand om er=) krya på er och sov gott//Kram

Suddis sa...

Åååh vad tråkigt att vara sjuk...stora kramar från oss & magen växer jag får snart gå på tvären genom dörren:)
Träningen är inställd..ledarna är i sthlm, hoppas ni mår bättre snart//puss