lördag 14 november 2015

Härligt

Jag är äntligen i gång igen för efter flera dagar av illamående, sjukdom är jag äntligen bra igen..skönt och jag var helt utslagen i veckan.
Hur kul är det egentligen att släpa sig från sängen till toa, för att sen släpa sig tillbaka jag funderade på att det hade varit bra med en sån där toastol vid sängen...kanske potta...men tanken på att...brrr jag valde att släpa mig istället och i början på veckan fick grannen komma på morgonen.
T fann mig i sängen helt utslagen och blev jätteorolig..hur kul är det att skrämma sitt egna barn och hon ringde till grannen som kom direkt.
40 grader och helt slut jag tål inte feber..min akilleshäl men nu är hela familjen frisk och pigg..gubben lagar mat...jag softar i soffan efter en lång dag på jobbet.
Kvällen är bara barnet och vi ska mysa titta på Kalle M, nu tittar jag på gokväll  T och O tittar på tv i barnrummet det är så himla skönt att äntligen vara bra igen helt enkelt. Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Härligt älsklingen, skönt att höra att alla är okej nu får Micke allt ta hand om dig i helgen. Puss på dig Kram

LinaPina sa...

Bra att du är tillbaka:) pang på precis som du är......kramiz