tisdag 6 oktober 2015

God morgon

Ungarna har precis åkt, huset är tomt och den här mamman ska njuta av en sömnig morgon.
Jag vände och vred på mig i natt och kände mig varm...sen kall..sen varm igen..Va Fan tänker man till sist
och försöker somna.
Hur ser då dagen ut? jo först ska tvätten fixas..sen kryper jag ner i sängen igen, sen väntar ett långt skönt varmbad, lite spakänsla på det och i kväll blir det vips iväg till träningen för att röra på dököttet.
Hinner jag med en handling innan? bloggmamman klarar biffen..ja då vet ni hur min dag ser ut..inrutad? halvt sovande och snart dyngsur..men livet leker för idag är jag ledig=) glömde jag nämna en stor kopp te..jojomensan ska jag efter sängstunden innan badet.
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Hade du det skönt...klart du hade det, perfekt och man får helt enkelt ta stunden när den kommer.
Jag är ledig i morgon och ska njuta=) Kram

Suddis sa...

Skönt...idag är jag ledig..M & jag kanske tar oss ett bad:) PUSS