torsdag 23 april 2015

Lyx

Vardagslyxen smyger sig på och ungarna har flugit iväg till skolan, tänk att T verkligen gillar att gå i skolan hon längtar dit, jag var lite tvärt om men jag slet verkligen för att orka, men det gick och min lilla prins har ett helt annat sätt och se på saken han älskar verkligen fotboll så han längtar till varenda rast.
Det är ett gäng som spelar, ja jag var där och såg på det var Ronaldo, Zlatan..ja ni vet ungarna har ju namn på sig själva och spelar som det var på riktigt varje rast..och vi mammor och pappor ler lite och skriker vid linjen men skjut då ungjävel har du två vänsterfötter....hi hi
Curlingförälder.....T var lite hästintresserad förut men hon läser mest böcker och umgås med grannflickan som också är likadan..hundtokig och bägge ligger mer än gärna raklånga i gräset och läser med hundarna runt om sig, jag får väl erkänna att jag är lite tacksam för detta för hästar är dyra i drift....men vad gör man inte för sina ungar.
Nehepp nu ska jag starta en tvätt, planera att ta en promenad med hundarna och sen ta ett bad..hur ser din dag ut? Kram Linda

5 kommentarer:

Marie´s sa...

Åhh så lyxigt, mammalyx ska man inte hålla igen på.
Hoppas badet var lagom varmt och promenaden behaglig gullet.
Kram och puss älsklingen

Marie´s sa...

Gumman jag vet nog varför du inte skriver något men vi messade iallafall och ringde=)
Bloggvärlden fick inget veta....hi hi kram och puss på dig älsklingen

LinaPina sa...

Vi får väl ta oss ner snart & hissa dig..jag ska nog fasen lyckas...kramiz på dig & hoppas micke bjöd på något x-tra:)

Linda sa...

Ungarna ska få lite extra gott imorgon när dom kommer hem.
Micke fick allt anstränga sig vill jag lova.
Och jag håller det för mig själv...inget bloggande här inte=)
Fast ni vet ju..hi hi kram

Marie´s sa...

Vi är hemma hela kvällen så stör oss inte=) telefonen är satt på ljuslöst hi hi
Du får ge igen sen gullet...