tisdag 31 juli 2012

Semesterslut....

Sorgligt men sant men allt kan inte vara för evigt och nu sitter man jobbet..fick några minuter över efter ett vårdplaneringsmöte så då bloggar man lite...ha ju varit extremt dålig på att blogga i sommar, men man prioriterar annat istället.
Vårt hem är rätt tomt nu när alla besökare åkt hem, Lina, Erik &  pyret åkte i söndags jag gav pyret en stor puss och kram för nu ser jag inte honom på länge..utom på bild då=)
Så nu är min familj "normal" igen...eller vad ska man kalla det, Micke jobbar fullt, jag jobbar och T väntar på skolstarten, O och T är hemma hos min granne på dagarna.
Men augusti är ju inte ens påbörjat så vi får nog bada sola lite till innan hösten.....
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt syrran och vi har också precis startat jobba..lagom roligt, ett helt år till nästa sommarsemester.
En stor kram till er alla och vi hörs imorgon