söndag 1 juli 2012

Semester

Visst låter det underbart och vad ska man då göra om inte bloggvägra...men nu finns en liten stund över så jag slänger ut ett inlägg om vad som hänt så här långt.
Vi har underbart besök..Marie, Jonas, Lina pyret har förgyllt vårt hem och dom stannar hos oss ett tag..underbart och vi har badat...ätit glass varit på barnens gård Nostalgia festival vi kom vid 12 och stannade till två sen gav vi upp..det var jättevarmt men vi fick valuta för pengarna...fast det är dyrt att gå in med ett helt sällskap men ungarna ville ju se Hornet=) ja vi med men jag gick och tittade efter en bekant men tillslut hittade vi Blå Mocca med taxiskylt=)...David syntes inte till men folk svärmade runt bilen och moppen.
Micke och Jonas sprang ner på marknaden och vi gick till Hornet där ungarna fick se sin idolbil..O hade tjatat hela dagen om det...men vi gav upp sen och åkte och badade otroligt skönt men här är några bilder för nu ska vi ut på gården och grilla i det vackra vädret..pyret sover i sin vagn och vi ska passa på att umgås.
Maries favorit var en brun ford...jag gillade ambulansen...ja ja arbetsskada...aldrig ledig från mitt jobb som ssk....spana in tjejen nedan ursnygg klänning..stackars han i overallen det måste varit jättevarmt.
Kram Linda







5 kommentarer:

FLAK sa...

Jo du jag gömde mig i skuggan men synd att vi missade varann..och tack för berömmet, folk gillade Moccis och spökis..
Jag tog en dusch lite mat och gick och la mig rätt tidigt igår, helt slut...=)
ha det bra och vi hörs! kram

Marie´s sa...

Ska vi ta mjukost eller vanlig på frallorna=)...Hallå!
(retas lite då Linda just nu är och kollar till O...ska se vad hon säger när hon ser detta...)
nu ska vi snart ha te!!!

Linda sa...

Måste bara svara...totalt ointressant för andra än oss...
Marie din odåga=) puss på dig
tur att du fick ner frallan annars hade jag hjälp dig..
Nu kollar vi på badboys istället...

LinaPina sa...

Kan ni vara lite tysta pyret har somnat...hoppas Tildis sparkar på dig inatt Marie...

Suddis sa...

Vi kommer vid 11 om vi vaknat:) kramar//sudd