torsdag 17 januari 2013

Lång dag

Ibland går dagarna sakta och denna dag gick verkligen i slow motion..min lediga dag igår var helt okej..man hann stöka undan allt hämta..lämna T i skolan och samtidigt umgås med O hela dagen, men idag har allt strulat..O var jättesur i morse och ville inte ta på sig kläderna..snälla vännen mamma är stressad..hade han kunnat sånt språk så hade han sagt skiter väl jag i...men det enda han skrek var NEEEJJ! till allt..t försökte hjälpa till och jag fick bära honom till bilen och spänna fast honom..ilskingen..brottades skrek och jävlades...pust.väl på dagis kastade jag av honom i famnen på fröken Anna..tack vännen för att du finns O gallskek och T och jag körde därifrån med en rivstart..T sa skönt att det blev tyst nu.. mamma=) tack älskling blev svaret.
När jag sen fick ringa till min granne för att fråga om hon kunde hämta krigisen skattade hon och stack iväg..och jag fick som vanligt jobba över..så nu har jag varit hemma sen 18:30 och o är som en bomullstuss
kramig..snäll gosig och underbar han sprang fram till mig så fort jag öppnade dörren..lille gubben..tänk så trött man är Micke lagar maten ikväll..jag vilar.
Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Jag är sjuk & ligger hemma med pyret sen igår..Sara var här idag & hjälpte till man är ju inte precis uppe & hoppar..det gjorde pyret istället..Sara & isa hade fullt upp:) nu ska jag snart sova vidare så fort erik kommit hem..kramiz

FLAK sa...

Dom där små kan föra väsen...hörselskydd på=)
Jag unnar dig verkligen att få vila..sov gott nu

Ja du vet orsaken..jag fick gå hem igår...allt snurrade och jag låg pall hela eftermiddagen.
Kram

LinaPina sa...

Nu är jag frisk igen:) SATAN vad jobbigt att vara sjuk..urk..handsprit på allt gäller idag!! kramiz