fredag 17 februari 2012

Varmt

Fast så värst varmt var det inte på morgonen men när arbetsdagen var slut och jag gick till bilen ver det sol och värme ute, jag stannade i några sekunder på parkeringen, blundade och njöt med solen rakt i ansiktet.
Sen vips iväg till affären för lite handling inför helgen, så gubben slipper handla i helgen, jag jobbar ju så jag är ju knappt hemma.
Utanför lyser ytterbelysningen mot den vita snön och familjen är samlad för kvällmat, O har fullt upp med att leka med en traktor på golvet och T ritar....jag sitter här och ser på och bloggar samtidigt=) och gubben slavar vid spisen, idag blir det tacos...mmmm dregel=) min mage kurrar av hunger...
Jag blir faktiskt hungrig när jag ser Micke laga maten och man känner dofterna så nu mina vänner ska jag duka fram lite så är det strax klart trevlig helg
Kram Linda

3 kommentarer:

FLAK sa...

Då får vi hålla tummarna bägge två för ingen snö i helgen, jag jobbar jag oxå...och något hår att slita har jag inte...så jag kommer svära så det ryker om det snöar...
Ha en bra helg vännen och kör försiktigt

Suddis sa...

Tacos.satan v gott jag jobbar oxå helg skittrist men sant krama tildis från mig

Marie´s sa...

Älskling hoppas din helg blir bra och hälsa hela familjen..nu väntar soffmys och sällskap=)
Kram och krama lille o &T från mig