torsdag 8 december 2016

Ledigt

Dagen har börjat och ungarna slapp åka buss, lyx när mamman kör=) trots att jag är inne i en period av trötthet.
Man kan fundera på vad dagen kommer att bjuda på men först ska jag fixa tvätten och den sköter sig själv när väl maskinen är startad och jag kan ta mig ett välförtjänt bad och sen krypa ner i sängen ett tag zzzzzz helt enkelt, efter det fortsätter dagen med handling och sen hämta första ungen..T ska på utflykt och kommer hem senare i eftermiddag med grannen.
Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Skönt värre och jag och Sara har varit på dans fuego! wo wo move that ass:)
shake shake....ha ha kramiz

Marie´s sa...

Gullet vi åker vid kl 7 i morgon så passa Er=) men du är ju alltid uppe tidigt, resten av familjen sover säkert=) kramar och pussar