lördag 6 februari 2016

Lycka

Helgen är räddas Marie Jonas, Sudd, Mattias är här och jag bara går runt och ler..T var vaken till 22 för hon kunde bara inte gå och lägga sig, men till slut blev hon så trött att hon gick i säng med inte ensam utan Sudd hade blivit tillfrågad om sällskap.
Så småtöserna sov tillsammans hur mycket plats T fick vet jag inte men Sudd som blivit rätt stor vilket gjorde att dom sov i gästsängen istället, men som det heter finns det hjärterum.....=)
Nu ska Marie och jag åka och handla en åktur som jag ser fram emot, tänka sig vi har inte träffats sen december..gud vad vi kramades=)
Nu väntar en mellofest ikväll så vi får allt bunkra upp rejält. Kram Linda
 Image for the news result

1 kommentar:

LinaPina sa...

Jag hade gärna varit hos er men Sara jag & gänget har det bra här & ölen finns....pyret & isa sover, vi nattade dom små i god tid..snälla ungar:) kramizar till alla & speciellt till tilda & sudd...puss