torsdag 31 december 2015

God morgon

Efter en sen kväll med jobb är jag som vanligt uppe..först av alla kunde man tro men Marie och syrran håller mig sällskap och vi ska efter lite frukost ta oss en promenad i det kalla men snöfattiga landskapet.
Tänk så fort detta året passerat och nu är vi inne på sista dagen, och jag är ledig=) ungarna sover Suddis och Lina med och vi gamlingar är vakna men gubbarna sover...slöfockar.
Mamma och pappa kommer hit på förmiddagen och hoppas jag verkligen att resten av familjen är uppe...kramkalas väntas=) sådant gillas i denna familjen...
Dagen har inget direkt schema utan vi hjälps åt att fixa och trixa för en för alla, alla för en är mottot!
Neheep nu ska vi dricka lite te..äta scones, mysa och sen gå ut..mössa handskar på!
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Vi passar på att önska ALLA GOTT NYTT ÅR
Vi skålar i champis och skumpa beroende på ålder och gravidstatus..Sudd hi hi
kramizar Lina med gänget i kylan...Fan vad kallt det är att skriva på iphone utan handskar..Erik värmer mig sen:)