fredag 26 juni 2015

Semester!!

Det är sant, fatta att jag har semester en vecka senare men jag såg till att täcka upp för att få ut fem veckor på ett bräde.
Gud så skönt och på vägen hem idag så visste jag att syrran redan kommit och vi planerat att hålla en extra midsommarfest i morgon.
Syrran, grannen fixade tårtorna och jag liksom flöt med på ett räkskal och kom hem till ett hem i fullt kaos med glada mätta ungar en stor björnkram från syrran direkt när jag stannade bilen och Lina med familj kommer vid kl 22.
Min semesterfredag blir allt annat än lugn men jag bryr mig inte utan njuter varje sekund och sitter mitt emot syrran och bara ler.
Ungarna slocknade vid halv nio, lyckliga glada och nöjda och T sa att hon skulle vakna tidigt för att få träffa Sudd när hon kommer.
Marie kommer i morgon, och jag får se när jag vaknar jag tänker då inte gå och lägga mig tidigt ikväll för syrran och jag har mycket att ta igen. Kram Linda

Inga kommentarer: