torsdag 19 mars 2015

Livet snurrar på..

Det där med bloggande har hamnat i malpåse..fått sista prio för först kommer ungarna..jobbet..pengar..och vardagen att fixa trixa ihop alla resor som idag då när ungarna blivit lämnade och jag flängde hem för att fixa tvätt och sen få en chans att gömma mig en stund undan alla krav och måsten så nu siktar jag på sängen..solen skiner vackert ute men den här bloggmamman tar ett ögonblick framför datorn..och sen kryper jag ner och sussar sött...eftermiddagen på min lediga dag blir av iallafall så det gäller att passa på..kanske ett bad efter? ja varför inte telefonen är satt på ljudlöst så stör mig inte snälla=) nu glömde jag ju en sak ja eller två=) i uppräkningen av priosaker mig själv och gubben min....man får ju inte glömma honom..älsklingen Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Hi hi Pyret var så trött på hemvägen och efter brottningsmatchen i hallen så var jag riktigt trött..du får allt säga till dina ungar att vara rädda om oss:) jag börjar ju bli gammal ha ha NOT...
Sitter på jobbet på ett personalrum och inväntar möte...men ha det skönt du..jag lider i tristessen ha ha..gullet du är verkligen värd varenda sekund av egentid.
PUSS KRAMIZ sötisen.
Oj nu kommer personalen..bäst att fimla mobil..inte bra på arbetstid..Kramiz

Marie´s sa...

Ring mig sen då=) och hoppas du fick en skön sömn..jag jobbade till 16 sen hem i full fart så nog har jag ångan uppe.
Jonas kommer hem redan ikväll vid 21 så extra lyxigt..kan det bli kladdkaka=)
ja en och annan godbit blir det nog
Vi höres puss på dig