tisdag 4 september 2012

All hast!

Tänk så mycket man ska göra...mina morgonbestyr upptar en stor del av mitt liv just nu...man ska köra T till skolan, O till dagis men först ska man få upp bägge och själv försöka vakna för att sen orka med att jobba.
Idag är jag ledig vilket innebär att jag knappast ligger på soffan och myser...tvättberget och ungarna kräver omsorg och omedelbar respons så just nu sitter jag ner i köket..lite svettig..lite stressad och knapprar in ett inlägg i all hast..tur att man inte har en bebis...men visst var man sugen när man satt och myste med lille Linus.
Nu ska jag fortsätta en stund med pysslorna här hemma innan allt brakar loss i eftermiddag, en bra dag med sol och kanske sätter jag mig i trädgården en stund...ska försöka hinna...
Kram Linda

Inga kommentarer: